wz 34

/ 32 odpowiedzi / 9 zdjęć

Od jakiego samochodu użylibyście opon/kuł do budowy repliki wz34 żeby było jak naj bliżej oryginałowi ?

darda

Od takiego, który jeździ na gumach 7.00x20". Strasznie dużo tych "wz34" się zaczyna robić, i chyba niebawem będzie ich więcej, niż przed wojną ;-) Twój wybór, ale może by lepiej o czymś rzadziej spotykanym, a przez to ciekawszym, niekoniecznie pancernym, pomyśleć? (2016/10/17 09:03)

darda

(2016/10/17 09:03)

andrzejfeniks

Wiem ale w sprawach ogumienia jestem laikiem i prosił bym o przykłady marek samochodów np. od żula/nysy ? (2016/10/17 18:59)

darda

Sugerowałbym raczej poszukanie czegoś wśród maszyn rolniczych lub przemysłowych. Ewentualnie tu: https://www.cokertire.com/firestone-antique-truck-tires.html , będzie to najbliższe oryginałowi. O Żuku czy Nysie zapomnij, jeśli nie chcesz stworzyć jakiegoś pokracznego potworka. (2016/10/18 10:23)

andrzejfeniks

Wolę polskie strony internetowe . Wysilę o konnej kosiarce listowej ale to jest bieżnik jak u ciągnika z tyłu i za bardzo nie pasuje to repliki . (2016/10/18 18:46)

andrzejfeniks

Posłuchałem rady pana i znalazłem takie ogłoszenia https://www.olx.pl/rolnictwo/q-opona-7.50-20/ tylko że one mają rozmiar 750-20 ale porównując zdjęcia replik i tych ogłoszeń to są takie same koła , wnioskuję po kształcie felg . (2016/10/24 21:22)

darda