Schnellboot S-100 + Biber - skala 1:35

/ 12 odpowiedzi / 8 zdjęć

Witam,

Chciałbym przedstawić relację z budowy Schnellboota (S-100) oraz Bibera z firmy Italeri. Produkty w skali 1:35. Biber praktycznie skończony - czeka na dioramkę, natomiast ze Schnellem walczę już od jakiegoś czasu i idzie bardzo wolno, chociaz model bardzo fajny. Generalnie siedzę w modelarstwie szkutniczym (drewniane modele żaglowców) i w plastiku nie mam takiego doświadczenia, ale Italeri wydalo taką ładną serię kutrów że nie moglem się powstrzymać i już myslę o zakupie kolejnych :)

W zasadzie model sklejam - bez jakiejś dużej waloryzacji. Gdzie mogę wstawiam drewienka - gretingi, podesty, blaszki zestawowe, szukam min do tego ustrojstwa. Kupiłem na rufe flakvierlinga 38 ktory zastąpi działko zestawowe. Myślę nad kamuflarzem, ale nie spotkałem się z żadnym zdjęciem S-100 w kamo ...

Odyseja Historyczna

Mam problemy z wgraniem wiekszej liczby zdjeć. Jest taka mozliwość, czy na każdego posta mogę wkleić tylko jedno zdjecie?

Schnellbot s-100 - tak wygląda na dzień dzisiejszy.

(2011/03/03 17:33)

zetor

Witam! jak bawisz się w schnellboocika to polecam Ci tą relację :
http://www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=13064&postdays=0&postorder=asc&start=0 (2011/03/03 20:44)

Gibbon

Myślę nad kamuflarzem, ale nie spotkałem się z żadnym zdjęciem S-100 w kamo ...

Jak znajdę linka, to podeślę, było mnóstwo Schnellbootów w kamuflażu, grzebałem w temacie bo sam byłem bardzo zainteresowany tym modelem.
Na razie wrzucam takie coś:

(2011/03/04 18:14)

Odyseja Historyczna

Dzieki,

Kolegę Barloga znam - to "stary Schnellboociarz" :-)