Projekt fotograficzny "Rodzina Człowiecza", poszuk

Zacznę od tego:

Jestem studentem fotografii na Uniwersytecie Warszawskim. Samą fotografią zajmuję się od 5-6 lat, obecnie jest to dla mnie jakieś źródło zarobku. Pracuję dla różnych portali internetowych na stanowisku fotografa, jako wolny strzelec, udzielam korepetycji dla uczących się osób, asystuje w studio itp., obecnie także odbywam praktyki fotograficzne w jednej z większych warszawskich galerii.

Intro:

Jedną z prac zaliczeniowych ostatniego semestru było zrobienie cyklu fotograficznego pt "Rodzina Człowiecza". "Rodzina Człowiecza", jedna z najważnieszych wystaw fotografii w historii tej sztuki. Ukazała się ona w 1955r, której kuratorem był sam Edward Steichen. Składała się ona z ponad 500 zdjęć z prawie 70 krajów. Na ramach "Rodziny Człowieczej" swoje prace pokazali fotografowie tacy jak Robert Capa, Henri Cartier-Bresson, Mathew Brady, Irving Penn, Alfred Eisenstaedt, Dorothea Lange i wielu wielu innych - największe nazwiska w historii fotografii. Biorąc którykolwiek podręcznik związny z fotografią,na pewno odnajdziecie tam niejedno z tych nazwisk. To oni ukształtowali fotografię.

O co chodzi: