Koźlik do PWU 1898

/ 7 odpowiedzi
Witam kolegów :) poszukuję kożlika do PWU może ktos ma na zbyciu lub wykonuje dobre repliki koźlika ? proszę o podpowiedź gdzie go nabyć :)
Lewus


http://fox-military.com/ zapytaj Pana Leszka może będzie miał coś na stanie. (2012/04/19 07:57)

jarek682


Dzięki Piotrek :) pytalem,niestety nie ma i nie kalkuluje mu sie pojedyncza sztuka do realizacji...ale coz rynek sam się kiedyś może wypełni... (2012/04/19 11:19)

Lewus


Zapytaj MKSTEN-a z naszego forum albo kolegów z 7 dak - robili PWU 1898 może im co zostało http://www.dobroni.pl/rekonstrukcje,kbk-wz98-pwu-w-wersji-7-dak,6374 (2012/04/20 15:37)

RAFIK


Zapytaj kolege Revolta z Iłzy Cytadela kupiła od niego pare sztuk swego czasu bardzo ładnie zrobione kopie tak jak oryginał (2012/04/24 21:51)

jarek682


Ok.dzieki za podpowiedź,zapytam,bo u innych producentów replik albo posucha albo nie oplaca sie im sprzedaż jednej sztuki,ale myslę,że to powinno niedługo się zmienic,bo co niektórzy bardzo sie zmanierowali a to jest przykre...pozdrawiam (2012/04/24 22:10)

Lewus


Tak a zwłaszcza co do cen, mój znajomy ostatnio chciał kupić replikę ckm wz. 30 i cena jaką  wytwórca zaproponował  była 2 razy wyższa niż ta, którą oferował on ok 3 lat temu na allegro ( porównałem w archiwum). Rozumiem, że jest kryzys, ale, że aż taki? (2012/04/25 08:22)

jarek682


To nie kryzys Piotrze tylko pazerność a to najgorzej boli,ale jakos wytrzymamy,jak nic nie bedziemy u nich kupowali to sami zejdą z ceny,no chyba,że mają za co zyć z czego innego :)ale to tylko dywagacje...pozdrawiam (2012/04/25 23:29)