Granice absurdu...

/ 34 odpowiedzi
Kto wymyślił tą grafikę...??? W podpisie możemy przeczytać:"Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę".
Idiotyzm do kwadratu...

Ten wątek został zablokowany - nie możesz odpowiadać na posty

Petrus

Już wczoraj widziałem go gdzieś w zakątkach internetu. Jest to czysty absurd. Żołnierz LWP postawiony w pozycji równej żołnierzowi Armii Czerwonej i jakoby niosący komunizm? Żołnierz Wrześniowy celujący bagnetem w jego stronę, z przypiętym "Wara!"? Naprawdę? Autor grafiki widać postępuje według zasady "Nie znam się, to się wypowiem", tyle mogę rzec. (2012/09/18 18:58)

prus

To pewnie ktoś z PiS . (2012/09/18 19:10)

kapitan Koot

Prus: trawestując słynne zdanie Pawlaka (tego od Kargula) - ludzie nie dzielą się na tych z PISu i tych nie z PISu tylko prosto na mądrych i głupich. Ten od obrazka nie zalicza się do mądrych... (2012/09/18 19:15)

darda

Durny ten plakat do n-tej potęgi. Autor najwyraźniej albo jest kompletnym idiotą, albo prowokatorem.

Na dodatek plastycznie też jest to gniot potworny. Nie wiem też, dlaczego ten żołnierz LWP trzyma w ręku dwururkę? Na - haniebnym - plakacie Zakrzewskiego, którego fragment wykorzystano, jest widoczny kontur fragmentu łoża i lufy Mosina. Nieuk bezmyślnie przedłużył ten kontur, uzyskując dubeltówkę... (2012/09/18 19:42)

al-Muell

To raczej nie PiS. Hasło z podpisu wymyśliła któraś z bardziej skrajnych organizacji (nie pomnę, może NOP?). Należałoby to zignorować - "dziełko" ponadprzeciętnie głupiego przedstawiciela 1% społeczeństwa, skierowane do tego samego 1% (2012/09/18 19:53)

prus

Masz racje szkoda gadania na takiego typa. (2012/09/18 19:54)

JaRost

Co tu dużo gadać. Ktoś chciał być "patriotą" a wyszedł na debila. Najgorsze, że na fejsbukowym profilu na którym się to cudactwo pojawiło są osoby w pełni taką twórczość popierające.