Bagnety jak zbierać?

/ 21 odpowiedzi / 5 zdjęć
Witam jestem początkującym kolekcjonerem jeśli mozna tak to nazwac, zaczynam zbierac bagnety dlatego chciałbym prosić bardziej doświadczonych kolekcjonerów o jakies rady   min
od czego tak naprawde zaczac ?
na co uwazac przy zakupie?
gdzie kupujemy?
oraz wszelkie inne rady  

z góry dziekuje

[email protected]     prosze o jakies rady na maila
argo

Przede wszystkim literatura, na poczatek polecam "Bagnety" p.Krolikiewicza, ksiazka opisuje najpopularniejsze modele i mimo ze nie ustrzgla sie kilku baboli to jak elementarz tego hobby moze byc, gdzie bagnety kupowac ??? wszedzie gdzie sie nadarzy okazja ;-), gieldy staroci, slkepy z antykami, szczesliwi znalazcy takowych np podczas remontow czy rozbiorek starych budynkow ....niestety zeby sie nie nadziac na kopie ( pokazuja sie coraz czesciej zwlaszcza rzadkich bagnetow) trzeba jednak troche doswiadczenia. (2011/08/24 11:28)

ajzeman

Z doświadczenia wiem, że kolekcjonowanie czegokolwiek zaczyna się od rzeczy mniejszych, tańszych itp. Dlaczego? Bo jak się ewentualnie znudzi to człowiek mniej żałuje. Tak jak wcześniej kolega wspominał - literatura. Po 2 warto przeglądać allegro ale raczej tam nic nie kupuj bo ceny są często z sufitu. Ja bym na początek proponował bagnet od kałacha bo stosunkowo szybko go zdobędziesz i kosztuje poniżej 100. Moja rada jest taka, że bagnetów mocno zardzewiałych, zeszlifowanych itp niczym  nie naprawisz. (2011/08/24 11:49)

kukenik

dziekuje za porady napewno sie przydadza
 zakupilem bagnet na allegro do AK 47 ten niby pierwszy model Polski  tak jak kolega wspomnial zacznam od dosc tanich

tzn unikac allegro?
w sklepie z antykami mozna zakupic bagnet? (2011/08/24 12:26)

Rumcajs